اولین همایش بین المللی بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل های ورزشی

 

پیام دبیر علمی همایش

آقای دکتر محمد پور کیانی

 

ورزش و فعالیت بدنی یکی از ارکان اصلی سلامت جسمانی است که امروزه به منزله یک علم محسوب می‌شود، علمی که هدف آن ارتقاء ظرفیت‌های بدنی، افزایش توانایی‌های جسمانی، تامین سلامت روانی، جلوگیری از ایجاد بیماری‌های مزمن و حفظ و گسترش کیفیت زندگی است. در کنار آن، ورزش قهرمانی  به عنوان یک مقوله علمی و تخصصی احتیاج به دانش گسترده‌ای دارد. دانشی که شامل شناخت آسیب‌های ورزشی، علم تمرین،  تغذیه و مکمل‌های ورزشی و بیومکانیک و همچنین آگاهی از چگونگی مدیریت و برنامه ریزی در امور است. بدنسازی و تناسب اندام به عنوان یکی از نیازهای مهم ورزشکاران محسوب شده و ضرورت توجه و دقت نظر در اجرای تمرینات و سیستم های تمرینی، بهره گیری از برنامه های صحیح غذایی و استفاده از مکمل ها، آگاهی از آسیب ها و صدمات ناشی ازانجام حرکات و برنامه های غیراصولی، و همچنین روش های کسب آرامش روانی باید مدنظر قرار گیرد. در کنار موضوعات تخصصی مورد اشاره آگاهی مدیران باشگاهها و اماکن ورزشی بدنسازی و اطلاع از تحقیقاتی که در حوزه مدیریت ایمنی و بازاریابی و همچنین راهکارهای رضایت مشتری انجام شده ضرورتی انکارناپذیر است.

برگزاری همایش علمی بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل های ورزشی فرصت مناسبی است برای ارتقاء دانش در این حوزه های مهم و متنوع. در این همایش تازه ترین تحقیقات و دستاوردهای علمی توسط اساتید و اندیشمندان در زمینه های مورد اشاره ارایه خواهد شد.

لازم می دانم از دست اندرکاران و همکاران گرانقدری که در برگزاری همایش قبول زحمت کرده و همچنین از محققین و پژوهشگران گرامی، اساتید کمیته علمی و داوران عزیزی که همراهمان بودند سپاسگزاری نمایم.

 

 نامه دعوت به کنگره

 
 
 

نمادها