آواز آرمیشا

قیمت : 1/200/000 ریال

 

انسان با تمامی رمز و راز هایش ، موجودی حیرت انگیز و پیچیده است که در میان تار و پود   چالش های زندگی مدرن امروزی ، در پی حفظ قابلیّت ها و توانمندی خویش است . او از داشته ها و کاستی های خود ، آگاه می باشد و همواره بر آن است تا با تکیّه بر دانش روزافزون خویش ، به سلامت و خوشبختی دست یابد .

استرس و فشار زاهای موجود در زندگی بشر ،  از جمله  چالش هایی است که در صورت آگاهی  و مدیریت درست ، آرامش و تعالی فرد تحقّق می یابد . شوربختانه با وجود پژوهش های فراوان و منابع گسترده ، در جامعه اطلاعات کاملا درستی در باره استرس و نحوه مدیریت آن وجود ندارد و افراد جامعه استرس را دردناک پنداشته و تنها در پی گریز از آنند .

کتاب حاضر در پی آن است که با ارائه راه حل های ساده و علمی که بر پایه توصیه های انجمن روان شناسی آمریکا در سال 2023 می باشد گامی هر چند کوچک برای مدیریّت استرس در جامعه برداشته شود . روان شناسان مولف کتاب حاضر بنا به حوزه تخصصی و علاقه خود در تدوین مجموعه ای با حجم کم اما پر محتوا که در حوصله مخاطب باشد اهتمام ورزیده اند لذا منبع مناسبی برای عموم جامعه خصوصا اقشاری که تحت استرس بیشتری هستند محسوب می شود .

مولفان - اسفند 1402