هشتمین همایش بین المللی انجمن ایمپلنتولوژی ایران

 
 
پیام رئیس هیئت مدیره انجمن ایمپلنتولوژی ایران
آقای دکتر حسین بهنیا
 

به نام پروردگار خالق زیبایی ها

خداوند را شکر می گویم که پس از سه سال، هشتمین کنگره انجمن ایمپلنتولوژی ایران از 28 آذر لغایت اول دیماه سال 1402 در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

انجمن ایمپلنتولوژی ایران تنها انجمن تخصصی است که با همکاری سه رشته تخصصی جراحی دهان، فک و صورت، پریودانتیکس و پروستودانتیکس بنا نهاده شده است. در این کنگره تلاش کرده ایم که جدیدترین مطالب علمی کاربردی را از دیدگاه های مختلف جمع آوری کنیم که متناسب با سطح علمی شرکت کنندگان عزیز باشد. اساتید و سخنرانان عزیزم در این کنگره سعی نموده اند تا در قالب پنل ها و کارگاه های مختلف چالش های درمان های مبتنی بر ایمپلنت را بررسی کرده و مشکلات را با شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند تا راه حل ها و پروتکل هایی مبتنی بر شواهد علمی، برای درمان های موفق و پیشگیری از صدمات بالقوه به بیماران ارائه دهند.

در نمایشگاه جانبی این کنگره نیز شرکت های معتبر و خوش نام در زمینه تولید و واردات سیستم های ایمپلنت و همچنین فعالان حوزه دندانپزشکی دیجیتال شرکت دارند که اعتقاد دارم در اعتلای دانش ایمپلنتولوژی نقش فعالی را ایفا می نمایند.

مقدم همه همکاران عزیز و محترم را به این کنگره پربار گرامی داشته و آرزو دارم با دستی پر و خاطره ای خوش این کنگره را به پایان رسانند.

 

 

 

 نامه دعوت به کنگره