والیبال پایه                                                           قیمت : 200000 ریال

 

والیبال یکی از پربیننده‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های کشور می‌باشد. در بسیاری از پارک‌ها و مکان‌های تفریحی خانواده‌های زیادی را می‌توانید ببینید که مشغول بازی والیبال هستند.

کلاس‌های آموزشی زیادی هم در سراسر کشور برای آموزش والیبال به نونهالان و نوجوانان وجود دارد که هر سال نیز بر رونق آنها افزوده می‌شود. کتاب های زیادی درباره مربیگری والیبال نوشته شده است که شامل اصول مربیگری و نحوه آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های والیبال می‌باشد. اما کتابی که مخاطب آن بیشتر بازیکنان والیبال باشند شاید تاکنون نوشته نشده باشد.

هدف از نگارش این کتاب آشنا کردن نونهالان، نوجوانان با والیبال و تکنیک‌های آن می‌باشد و اینکه چطور می‌توانند به بازیکنانی بهتر تبدیل شوند. برای رسیدن به این هدف سعی شده است تا مطالبی کاربردی، کلیدی و معتبر در اختیار خوانندگان محترم این کتاب قرار گیرد، با این امید که قدمی هر چند کوچک باشد در پرورش بازیکنان و انسان‌هایی بهتر برای کشور عزیزمان.

به بازیکنان عزیز توصیه می‌شود مطالب نگاشته شده در این کتاب را با دقت و چندین بار مورد مطالعه قرار دهند و بدانند که کمک بسیار زیادی به آنها خواهد کرد تا پیشرفت سریعی در والیبال داشته باشند و بازیکنان و انسان‌هایی موفق و برنده باشند.

در فصل انتهایی نیز یک فصل به عنوان راهنمای مربیان و والدین افزوده شده است تا آنها نیز به عنوان عواملی مهم و تعیین کننده در پرورش بازیکنان به نقش‏ها و وظایف خود بیشتر پی ببرند.

 

 

 

 

مؤلفین : جواد مهرگان، علیرضا خوشرویی

سال و نوبت چاپ : اول / 1394

قیمت : 200000 ریال

برای سفارش این کتاب تماس حاصل نمایید