روانشناسی والیبال - کتاب کار از میانگین تا فوق العاده

قیمت : 200/000 ریال

برخورداری از استعداد ذاتی چیزی است که از کنترل ورزشکاران خارج است, اما جاه طلب بودن و داشتن تمایلی شدید به یادگیری و پیشرفت چیزهایی هستند که کاملا تحت تاثیر ما, رفتارمان و توانایی هایمان می باشند. هدف من از بیان این نکته چیست؟ من این نکته را ذکر نموده ام زیرا بسیاری از والیبالیست هایی که من روزانه با آنها در تماس هستم معمولا بر این باورند که داشتن استعداد برابر است با موفقیت در زمین مسابقه و فکر می کنند که داشتن استعداد در واقع داشتن راه حلی برای همه ی مشکلات است و همه چیز را "آسان" می کند. آنها بر این باورند که در صورتی که بازیکنی از استعداد برخوردار باشد, بهره گیری از بورسیه دانشگاهی برای وی تضمین شده است. اگر چه داشتن استعداد باعث می شود برخی بازیکن ها به مهارت های بیشتری نسبت به بازیکن های بی استعداد دست پیدا کنند و باعث می شود بسیار زودتر از دیگران یاد بگیرند, اما حقیقت این است کهدلیل اصلی موفقیت ورزشکاران جاه طلبی آنها و تمایلشان به یادگیری  پیشرفت و عملی کردن تئوری ها و تلاش بسیار برای دستیابی به هدفشان است! با قطعیت 1000 درصد, ورزشکارانی که از کوچکترین استعدادی برای والیبال بازی کردن برخوردار نیستند نیز می توانند با تلاش های بی وقفه به موفقیت های چششمگیری دست پیدا کنند.

با این حال, با بیان نکته های بالا, حال بیابید برویم سر اصل مطلب. اگر به این امید این کتاب را در دست گرفته اید که میانبری, فرمول پنهانی یا معجون جادویی پیدا کنید تا بتوانید بدون تلاش و سختکوشی مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت در زمین والیبال به درجات بالا برسید, بهتر است زمانتان را هدر ندهید! شما این میانبر را نه در این کتاب و نه در هیچ جای دیگری نخواهید یافت چون چنین چیزی وجود ندارد.

حقیقت این است که بدون داشتن تمایل شدید به یادگیری و پیشرفت و میل به تلاش و سخت کوشی, هرگز به بهترین نتایج دست نخواهید یافت.در واقع, این کتاب برای آن دسته از بازیکنان در دسته ی اول و دوم قرار می گیرند مفید خواهد بود, به این معنا که چه ذاتا با استعداد باشید, چه تمایل شدیدی به تلاش کردن و یادگیری داشته باشید, راه و روش پیشرفت را خواهید آموخت. 

 

مولف: danny Uribe Masep

مترجم : بهاره امیری

سال و نوبت چاپ : اول / 1397

قیمت : 200000 ریال

برای سفارش این کتاب تماس حاصل نمایید