ششمین سمینار اپتومتری مازندران

 

پیام دبیر علمی سمینار

خانم دکتر سمیرا حیدریان

 

با تقدیم سلام و احترام و عرض ادب، از طرف خود و اعضای محترم هیات مدیره انجمن علمی اپتومتری ایران و جامعه اپتومتری مازندران حضور شما عزیزان شرکت کننده در ششمین سمینار اپتومتری مازندران را خیر مقدم عرض می‌نمایم. خداوند را سپاسگزارم که بعد از سه سال دوری از اجتماعات، با کمرنگ شدن سایه بیماری کووید 19 در کشور، با تلاش و همت همکاران، اساتید، دست اندرکاران و شرکت‌های حامی توفیق خدمتگزاری مجدد به شما بزرگواران را پیدا کردیم.  مشارکت همکاران از اقصی نقاط کشور در سمینار مازندران از ویژگی‌های امیدبخشی است که اینجانب را بیش از پیش مفتخر قدردانی و سپاس از تک تک همکاران محترم می‌نماید. آرزومندم این همایش نیز همانند سال‌های گذشته برخوردار از محیطی علمی، حرفه‌ای و صنفی و مملو از محبت و دوستی و فرصتی برای تجدید دیدار و در کنار هم بودن باشد.
کنگره پیش رو در دو روز و در قالب 5 پنل تخصصی برگزار خواهد شد و سعی شده است تا عناوین به روز و کاربردی در تنظیم برنامه استفاده گردد. مباحث خشکی چشم، دید دو چشمی، عدسی‌های تماسی، مایوپی و افراد مسن از جمله مباحثی است که در این سمینار بدان پرداخته خواهد شد. امیدوارم محتوای این سمینار بتواند در ارتقا دانش اپتومتری، افزایش مهارت همکاران و ارائه خدمات تخصصی بینایی به مردم کشور عزیزمان ایران موثر و کمک کننده باشد.
در پایان لازم میدانم از تمامی شرکت کنندگان و دست اندرکاران برگزاری این سمینار، اساتید محترم گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مازندران که مثل همیشه حامی و پشتیبان ما بوده اند، دبیر محترم اجرایی جناب آقای جمشید خانعلیزاده، اساتید محترم اپتومتری، سخنرانان مدعو و کلیه عزیزانی که جهت برگزاری این سمینار زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر کنم. در خاتمه امیدورام برگزاری این سمینار بتواند کمکی به ارتقا دانش همکاران عزیز اپتومتریست در زمینه ارائه خدمات تخصصی به مردم عزیز باشد.
با آرزوی سلامتی و ایامی خوش

 

نامه دعوت به کنگره

 
 
 

 
 
 

نمادها