چهاردهمین نمایشگاه تخصصی - علمی عینک و تجهیزات جانبی

 

درباره تاپکس

نمایشگاه تاپکس تهران، یکی از بزرگ‌ترین رویدادها در زمینه بازار عینک و لوازم جانبی است که در کشور ایران برگزار می‌شود. نمایشگاه تاپکس تجربه جدیدی از تولید راهکارهای خلاقانه را به شما پیشنهاد می‌کند و به توسعه صنعت عینک سازی کمک شایانی خواهد کرد.

با این میزان سابقه درخشان، می‌توان به پویایی و پختگی این رویداد بین‌المللی برای متخصصین صنعت بینایی و عینک پی برد. تاپکس تهران اولین نمایشگاه تخصصی در زمینه عینک است که بخش‌های مختلف صنعت بینایی را مورد پوشش قرار داده است. به طور کل غرفه‌های نمایشگاه به قسمتهای گوناگون تقسیم می‌شوند: عینک‌های آفتابی، عینک‌های طبی، لنزها، متریال و تجهیزات برای عینک سازان. تاپکس با ارایه اکسسوارهای جدید، به عنوان یکی از مهم‌ترین و دیدنی‌ترین نمایشگاهها شهرت داشته و بر روی تحریک خلاقیت، برآورده کردن نیازهای بازار و خلق تفاوت تمرکز می‌کند.

تاپکس تهران این امکان را به متخصصین بخش‌های مختلف می‌دهد تا با شرکت در دوره‌های آموزشی درباره نیازهای در حال تغییر حرفه‌های مرتبط به بینایی، دانش خود را به روز نگه دارند. همزمان موقعیت‌هایی برای توسعه حرفه‌ای نیز در اختیار گذاشته می‌شود. در نمایشگاه تاپکس، برخی از بهترین تولیدکنندگان شیشه عینک طبی، لنز و … راهکارهای جدیدی برای نقص‌های مختلف بینایی و ناهنجاری‌های رایج امروزی ارائه می‌کنند و محصولات جدیدی را در بین آن‌ها می‌توان یافت.

 

 

 

 

نامه دعوت به کنگره

 

 

 

 
 
 

نمادها