بیست و پنجمین کنگره بین المللی انجمن اپتومتری ایران

 

پیام دبیرعلمی کنگره

آقای دکتر فرشاد عسکری زاده

 

همکاران محترم، اساتید گرانقدر و دانشجویان عزیز؛

چنانچه مستحضرید، بیست و پنجمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران در تاریخ 6، 7، 8 و 9 تیر ماه 1402 در تهران، مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران مال، برگزار خواهد شد و بر اساس مصوبات انجمن علمی اپتومتری ایران، اینجانب دکتر فرشاد عسکری زاده، دبیر علمی کنگره سراسری می باشم. همچنین، دبیر اجرائی این کنگره سراسری، اپتومتریست سرکار خانم آلاله آذر، عضو هیأت مدیره و نائب رئیس انجمن علمی اپتومتری ایران، می باشند.

لازم به ذکر است، این کنگره با مجوز حضور حداکثر همکاران اپتومتریست و همچنین مجوز حداکثر امتیاز آموزش مداوم برگزار خواهد شد.

بیست و پنجمین کنگره سراسری اپتومتری از نظر علمی، در سطوح بالای آکادمیک همراه با مشارکت تمامی گروه های آموزشی اپتومتری کشور و همچنین همکاری علمی سایر مراکز علمی و دانشگاهی کشور خصوصاً همکاران چشم پزشک برگزار خواهد شد.

از  نقاط برجسته این کنگره سراسری اپتومتری، حضور طیف وسیعی از سخنرانان آکادمیک و صاحب نظر و همچنین دوری از مباحث تکراری کاذب می باشد و برنامه ریزی علمی و اجرائی کنگره بر نمایش دانش روز دنیای چشم و بینائی متمرکز شده است. لازم به ذکر است، برای اولین بار، کنگره سراسری اپتومتری در 4 روز و در سه سالن مستقل برگزار خواهد شد.

در کنگره تیر ماه 1402، علاوه بر سخنرانی اساتید صاحب نظر، کارگاه های تئوری و عملی (Workshop) در موضوعات مختلف کاربردی با حضور بیماران و تجهیزات پیشرفته پزشکی انجام خواهد شد. شکی نیست که این کارگاه های تئوری و عملی که مبتنی به نیاز حرفه ای روز همکاران می باشند، کمک شایانی به عملکرد علمی و حرفه ای همکاران خواهند نمود. از طرف دیگر، برگزاری چنین کنگره عظیم و آکادمیک اپتومتری در محیط عالی و فوق العاده زیبای ایران مال، می تواند تأثیری شگرف در منزلت و شأن همکاران و رشته اپتومتری و همچنین ارتقاء و اعتلای دانش همکاران داشته باشد.

رویکرد اصلی این کنگره، همکاری های بین علوم مختلف (Convergence Sciences)، حضور سخنرانان معتبر صاحب نظر و برگزاری Workshop در زمینه های متنوع خواهد بود. همچنین نمایشگاه تجهیزات اپتومتری و چشم پزشکی در محیطی بسیار مناسب برگزار خواهد شد.

 

 

نامه دعوت به کنگره

 


 
 
 

نمادها