سی و چهارمین کنگره سالیانه فیزیوتراپی ایران

پیام دبیر علمی کنگره

آقای دکتر بهروز عطارباشی مقدم

 

همانطور که همکاران گرامی مطلع هستند، سی و چهارمین کنگره سالیانه فیزیوتراپی با شعار دکترای حرفه ای فیزیوتراپی (DPT)، افقی روشن تر، توانمندی بالاتر و خدمتی شایسته تر از 10 لغایت 12 آبان ماه سال جاری به همت انجمن فیزیوتراپی ایران در محل برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
نظر به تجربیات و پیشنهادات ارزشمند دبیران محترم علمی کنگره های گذشته، همکاران گرامی و الگو برداری از کنگره های مطرح بین المللی در خصوص برپایی هر چه موثرتر کنگره فیزیوتراپی، تغییرات کلی در نحوه اجرای کنگره به شرح زیر انجام گرفت.
کنگره امسال شامل جلسات چالشی با حضور افراد متخصص  و مرتبط با موضوع جلسه خواهد بود. در این جلسات با توجه به زمان بندی انجام شده، حداکثر 2 سخنرانی از مقالات ارسالی به کنگره که دارای بیشترین امتیاز داوری (کاملا Blind) در زمینه عنوان جلسه مورد نظر بودند، انتخاب شدند.
به دنبال ارائه سخنرانی ها، اعضای پانل که پس از مشورت های انجام شده، از بین اعضای محترم هیات علمی و همکاران دارای تجارب بالینی انتخاب شده اند، به بحث در مورد موضوع هر جلسه خواهند پرداخت.با توجه به نحوه برگزاری جلسات و زمان اختصاص یافته به هر جلسه، تعداد مقالاتی که به عنوان سخنرانی پذیرفته شده اند، حدود 20 درصد از کل مقالات ارسال شده به کنگره است. این مسئله از ارزش علمی مقالاتی که به صورت سخنرانی پذیرفته نشده اند، کم نمی کند و تنها به نوع برگزاری جلسات که پیشتر اعلام شد، باز می گردد.
تمام تلاش برگزار کنندگان کنگره امسال، بالا رفتن تاثیر آموزشی مطالب ارائه شده در کنگره بر عملکرد بالینی همکاران محترم فیزیوتراپیست بوده است. در نهایت به امید آنکه کنگره ای پویا و پربار در پیش رو داشته باشیم، از همه عزیزان دعوت می کنم با حضور پررنگ خود در این اتفاق بزرگ علمی، گامی مهم در راه اندازی و پیشبرد هرچه بهتر دکترای حرفه ای فیزیوتراپی داشته باشند.

 

 نامه دعوت به کنگره
 

 
 
 

نمادها