شانزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی طب اورژانس ایران

 
 
 
پیام رئیس کنگره
آقای دکتر نادر توکلی

بسیار مفتخریم که به مناسبت برگزاری شانزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی طب اورژانس ایران،؛ میزبان میهمانان ارجمند، اساتید گرانقدر و کلیه عزیزان فعال در حوزه های فوریت های پزشکی، اورژانس های بیمارستانی و متولیان محترم مدیریت بحران در نظام سلامت هستیم.

همان گونه که استحضار دارید، انجمن علمی طب اورژانس ایران، به موازات تاسیس رشته طب اورژانس در کشور، به عنوان نهادی علمی، در زیر مجموعه وزارت بهداشت، با هدف اعتلا، ارتقا و آموزش فراگیر، راه اندازی شد. بی تردید تنوع و گستردگی مخاطبین طب اورژانس، از وجوه تمایز آن با سایر حوزه ها می باشد، چرا که این گستره، در بر گیرنده امدادگران در صحنه، تکنسین های فوریت های پزشکی، امدادگران سازمان های امدادی از جمله هلال احمر، پرستاران، پزشکان متخصص، متخصصین اورژانس و سایر عزیزانی که ارائه خدمات فوریت های پزشکی از صحنه تا بیمارستان را مدیریت می کنند می باشد.

بنابراین همان گونه که مخاطبین ما متنوع می باشند، تلاش ما نیز در کنگره، مبتنی بر آن است تا به یاری خداوند، مباحث مطروحه، کارگاه های غلمی، آموزشی و مهارتی، نشست های تخصصی و نمایشگاه تجهیزات پزشکی، علاوه بر سطح علمی بالا، متناسب با تنوع گروه هدف و در شان جامعه پزشکی کشورمان باشد. به همین منظور، پانل های تخصصی ویژه با مدیریت اعضای هیئت علمی سراسر کشور تدارک دیده شده است. از دیگر جاذبه های این رویداد ارزشمند علمی می توان به نقش پر رنگ بخش پرستاری اشاره نمود.

بر خود فرض می دانیم از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که با همکاری های صمیمانه، یاری گر ما بودند، به ویژه سازمان اورژانس کشور، معاونت درمان وزارت بهداشت، حوزه مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات درمانی، معاونت توسعه وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی ایران و نیز گروه های طب اورژانس دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور سپاس گزاری کنیم.

تردیدی نیست که رشته طب اورژانس نیازمند حمایت فراگیر است، امید می رود نگاه مدیران کلان کشور در راستای توسعه و تقویت این رشته، به گونه ای باشد تا نتیجه آن گسترش استقبال، انگیزه و مهارت بیشتر، همچنین خدمات شایسته تر به بیماران، مددجویان و مصدومین نیازمند باشد.

در پایان تلاش های هیئت مدیره محترم انجمن علمی طب اورژانس ایران، اعضای کمیته های علمی و اجرایی، همچنین سایر عزیزانی که تلاش کرده اند تا کنگره ای در شان جامعه بالنده پزشکی کشورعزیزمان داشته باشیم را ارج می نهیم.

 
 
 
 نامه دعوت به کنگره
 

 
 
 

نمادها